06 55 11 30 82 hello@kirstendevos.nl

Algemene Voorwaarden

Versie 1 – d.d. 5-1-2024

Artikel 1 – Definities

  1. Kirsten de Vos: Kirsten de Vos, gevestigd te Breda, KvK-nummer 91605229.
  2. Klant: degene met wie Kirsten de Vos een overeenkomst is aangegaan.
  3. Partijen: Kirsten de Vos en Klant samen.
  4. Consument: een Klant die tevens een individu is en die als privépersoon handelt.

Artikel 2 – Toepasselijkheid 

  1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, werkzaamheden, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van diensten of producten door of namens Kirsten de Vos.
  2. Kirsten de Vos en de Klant kunnen alleen afwijken van deze voorwaarden als dat schriftelijk is afgesproken.
  3. Kirsten de Vos en de Klant sluiten de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden van de Klant of van anderen uitdrukkelijk uit.

Artikel 3 – Aanbiedingen en offertes

  1. Aanbiedingen en offertes van Kirsten de Vos zijn vrijblijvend, tenzij daarin uitdrukkelijk anders vermeld.
  2. Een aanbod of offerte is maximaal 2 weken geldig, tenzij er een andere termijn in het aanbod of de offerte staat.
  3. Aanvaardt de Klant een aanbod of offerte niet binnen de geldende termijn, dan vervalt het aanbod of de offerte.
  4. Aanbiedingen en offertes gelden niet voor nabestellingen, tenzij Kirsten de Vos en de Klant dit schriftelijk afspreken.

Artikel 4 – Aanvaarding 

  1. Bij aanvaarding van een vrijblijvende offerte of aanbieding, mag Kirsten de Vos de offerte of het aanbod alsnog binnen 14 dagen na ontvangst van de aanvaarding intrekken, zonder dat de Klant hieraan enige rechten kan ontlenen. 
  2. Mondelinge aanvaarding van de Klant verbindt Kirsten de Vos slechts, nadat de Klant deze schriftelijk of elektronisch heeft bevestigd.

 Artikel 5 – Prijzen

  1. Kirsten de Vos hanteert prijzen in euro’s, exclusief btw en exclusief eventuele overige kosten zoals administratie- of verzendkosten, tenzij schriftelijk anders is afgesproken.
  2. Kirsten de Vos mag de prijzen van haar diensten en producten op haar website en in andere uitingen altijd wijzigen. 
  3. Kirsten de Vos en de Klant spreken voor een dienstverlening door Kirsten de Vos een uurprijs als richtprijs af, tenzij schriftelijk anders is afgesproken. 
  4. Kirsten de Vos mag tot van de richtprijs afwijken. 
  5. Kirsten de Vos moet de Klant op tijd laten weten waarom een hogere prijs gerechtvaardigd is. 
  6. Kirsten de Vos mag de prijzen jaarlijks aanpassen. 
  7. Kirsten de Vos zal prijsaanpassingen meedelen aan de Klant voorafgaand aan de ingang ervan.

Artikel 6 – Betalingen en betalingstermijn

  1. Kirsten de Vos mag bij het aangaan van de overeenkomst een aanbetaling tot 50% van het afgesproken bedrag verlangen. 
  2. De Klant moet een betaling achteraf binnen 14 dagen na levering hebben voldaan.
  3. De betalingstermijnen die Kirsten de Vos hanteert, zijn fatale betalingstermijnen. Dat betekent dat indien de Klant het afgesproken bedrag niet uiterlijk op de laatste dag van de betalingstermijn heeft betaald, hij automatisch in verzuim en in gebreke is, zonder dat Kirsten de Vos aan de Klant een aanmaning hoeft te sturen of in gebreke hoeft te stellen. 
  4. Kirsten de Vos mag een levering afhankelijk stellen van onmiddellijke betaling dan wel een zekerheidstelling eisen voor het totale bedrag van de diensten of producten.
  5. De Klant rekent producten direct af.
  6. Kirsten de Vos mag bij het aangaan van de overeenkomst voor een dienst een aanbetaling tot 50% van het afgesproken bedrag verlangen.
  7. De Klant moet declaraties binnen 14 dagen  na factuurdatum aan Kirsten de Vos betalen, tenzij anders is afgesproken of op de factuur een andere betaaltermijn staat.
  8. De genoemde betalingstermijnen zijn fatale betalingstermijnen. Wanneer de Klant het bedrag niet uiterlijk op de laatste dag van de betalingstermijn heeft betaald, is hij dus automatisch in verzuim en in gebreke, zonder dat Kirsten de Vos de Klant een aanmaning hoeft te sturen of in gebreke hoeft te stellen. 
  9. Kirsten de Vos mag een levering afhankelijk stellen van onmiddellijke betaling of een zekerheidstelling eisen voor het totale bedrag van de dienst.

Artikel 7 – Recht van reclame 

  1. Wanneer de Klant in verzuim is, mag Kirsten de Vos het recht van reclame inroepen ten aanzien van de onbetaalde aan de Klant geleverde producten.
  2. Kirsten de Vos maakt gebruik van haar recht van reclame door een schriftelijke of elektronische mededeling aan de Klant.
  3. Zodra de Klant op de hoogte is gesteld van het ingeroepen recht van reclame, moet de Klant de betreffende producten onmiddellijk retourneren aan Kirsten de Vos, tenzij schriftelijk anders is afgesproken. 
  4. De Klant betaalt de kosten voor het terughalen of -brengen van de producten in lid 3. 

Artikel 8 – Opschortingsrecht

  1. De Klant doet hierbij afstand van het recht om de nakoming van enige uit deze overeenkomst voortvloeiende verbintenis op te schorten.

Artikel 9 – Retentierecht 

  1. Kirsten de Vos kan gebruikmaken van haar retentierecht en in dat geval producten van de Klant bij zich houden, totdat de Klant alle nog openstaande rekeningen van Kirsten de Vos heeft betaald, tenzij de Klant voor die kosten voldoende zekerheid heeft gesteld. 
  2. Het retentierecht geldt ook op grond van eerdere overeenkomsten waardoor de Klant nog geld moet betalen aan Kirsten de Vos.
  3. Kirsten de Vos is niet aansprakelijk voor eventuele schade die de Klant lijdt vanwege het gebruik van zijn retentierecht.

Artikel 10 – Verrekening

  1. De Klant doet afstand van zijn recht om een schuld aan Kirsten de Vos te verrekenen met een vordering op Kirsten de Vos. 

Artikel 11 – Eigendomsvoorbehoud 

  1. Kirsten de Vos blijft eigenaar van alle geleverde producten totdat de Klant alle openstaande facturen van Kirsten de Vos met betrekking tot een onderliggende overeenkomst heeft betaald, inclusief vorderingen vanwege het tekortschieten in de nakoming.
  2. Tot die tijd in lid 1 kan Kirsten de Vos gebruikmaken van haar eigendomsvoorbehoud en de zaken terugnemen. 
  3. Voordat het eigendom is overgegaan op de Klant, mag de Klant de producten niet verpanden, verkopen, vervreemden of op een andere manier bezwaren. 
  4. Wanneer Kirsten de Vos gebruik maakt van haar eigendomsvoorbehoud, dan wordt daarmee de overeenkomst ongedaan gemaakt en mag Kirsten de Vos van de Klant schadevergoeding, gederfde winst en rente eisen.

Artikel 12 – Levering

  1. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
  2. Levering vindt plaats bij Kirsten de Vos, tenzij anders wordt afgesproken.
  3. Levering van online bestelde producten vindt plaats op het door de Klant aangegeven adres. 
  4. Wanneer de Klant de afgesproken bedragen niet of niet op tijd betaalt, mag Kirsten de Vos zijn verplichtingen opschorten totdat de Klant betaalt.
  5. Bij te late betaling is er sprake van schuldeisersverzuim, waardoor de Klant een verlate levering niet aan Kirsten de Vos kan tegenwerpen.

Artikel 13 – Levertijd 

  1. De levertijden van Kirsten de Vos zijn indicatief. Indien later wordt geleverd, kan de Klant hieraan geen rechten ontlenen, tenzij schriftelijk anders wordt afgesproken.
  2. De levertijd gaat in wanneer de door de Klant voor akkoord getekende offerte aan Kirsten de Vos door Kirsten de Vos schriftelijk of elektronisch is bevestigd aan de Klant.
  3. De Klant krijgt geen schadevergoeding en mag de overeenkomst niet ongedaan maken wanneer Kirsten de Vos later levert dan is afgesproken. De Klant mag de overeenkomst wel ongedaan maken wanneer dat schriftelijk is afgesproken of wanneer Kirsten de Vos niet binnen 14 dagen kan leveren, na daartoe schriftelijk te zijn aangemaand of de Klant en Kirsten de Vos iets anders hebben afgesproken.

Artikel 14 – Feitelijke levering

  1. De Klant moet ervoor zorgen dat de feitelijke levering van zijn bestelde producten op tijd kan plaatsvinden.

Artikel 15 – Transportkosten 

  1. De Klant betaalt de kosten voor transport, tenzij de Klant en Kirsten de Vos schriftelijk iets anders hebben afgesproken. 

Artikel 16 – Verpakking en verzending

  1. Wanneer de verpakking van een geleverd product geopend of beschadigd is, dan moet de Klant hiervan door de vervoerder een aantekening op laten maken voordat hij het product in ontvangst neemt. Doet de Klant dit niet, dan kan hij Kirsten de Vos niet aansprakelijk stellen voor eventuele schade.
  2. Wanneer de Klant zelf het transport van een product regelt, moet hij eventuele zichtbare beschadigingen aan producten of de verpakking voorafgaand aan het vervoer melden aan Kirsten de Vos. Doet de Klant dit niet, dan kan hij Kirsten de Vos niet aansprakelijk stellen voor eventuele schade.

Artikel 17 – Verzekering

  1. De Klant moet de volgende zaken voldoende verzekeren en verzekerd houden tegen onder andere brand, ontploffings- en waterschade, en diefstal:
    • geleverde zaken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de onderliggende overeenkomst
    • zaken van Kirsten de Vos die bij de Klant aanwezig zijn
    • zaken die onder eigendomsvoorbehoud zijn geleverd
  2. De Klant geeft op eerste verzoek van Kirsten de Vos de polis van deze verzekeringen ter inzage.

Artikel 18 – Bewaring 

  1. Wanneer de Klant bestelde producten pas later afneemt dan de afgesproken leveringsdatum, is het risico van een eventueel kwaliteitsverlies geheel voor de Klant.
  2. Eventuele extra kosten als gevolg van voortijdige dan wel verlate afname van producten komen geheel voor rekening van de Klant.

Artikel 19 – Garantie

  1. Wanneer de Klant en Kirsten de Vos een overeenkomst met een dienstverlenend karakter zijn aangegaan, bevat deze voor Kirsten de Vos enkel een inspanningsverplichting en dus geen resultaatsverplichting. 
  2. De garantie op producten geldt alleen voor defecten die zijn veroorzaakt door een ondeugdelijke fabricage of constructie of ondeugdelijk materiaal. 
  3. De garantie geldt niet:
    – in het geval van normale slijtage
    – voor schade ontstaan door ongevallen
    – voor schade ontstaan door aangebrachte wijzigingen aan het product
    – voor schade door nalatigheid of ondeskundig gebruik door de Klant
    – wanneer de oorzaak van het defect niet duidelijk kan worden vastgesteld
  4. Het risico van verlies, beschadiging of diefstal van de producten die Kirsten de Vos levert, gaat over op de Klant zodra deze juridisch of feitelijk worden geleverd, althans in de macht van de Klant komen of van een derde die het product voor de Klant in ontvangst neemt. 

Artikel 20 – Uitvoering van de overeenkomst 

  1. Kirsten de Vos voert de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en volgens de eisen van goed vakmanschap uit. 
  2. Kirsten de Vos mag de afgesproken dienstverlening in zijn geheel of deels laten uitvoeren door anderen.
  3. De uitvoering van de overeenkomst gebeurt in overleg en na een schriftelijk akkoord en betaling van een eventueel voorschot door de Klant. 
  4. De Klant moet ervoor zorgen dat Kirsten de Vos op tijd kan beginnen aan de uitvoering van de overeenkomst.
  5. Zorgt de Klant er niet voor dat Kirsten de Vos tijdig kan beginnen, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten voor rekening van de Klant.

Artikel 21 – Informatieverstrekking door de Klant 

  1. De Klant stelt alle informatie, gegevens en bescheiden die relevant zijn voor de correcte uitvoering van de overeenkomst tijdig en in gewenste vorm en op gewenste wijze beschik­baar aan Kirsten de Vos.
  2. De Klant staat in voor de juistheid en volledigheid van de ter beschikking gestelde informatie, gegevens en bescheiden, ook indien deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de overeenkomst niet anders voortvloeit. 
  3. Wanneer en voor zover de Klant dit verzoekt, retourneert Kirsten de Vos de betreffende bescheiden. 
  4. Stelt de Klant niet, niet tijdig of niet behoorlijk de door Kirsten de Vos redelijkerwijs verlangde informatie, gegevens of bescheiden beschikbaar en loopt de uitvoering van de overeenkomst hierdoor vertraging op, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten en extra uren voor rekening van de Klant.

Artikel 22 – Duur overeenkomst dienst

  1. De overeenkomst tussen Kirsten de Vos en de Klant voor een dienst wordt aangegaan voor de duur van uren, weken of maanden, tenzij uit de aard van de overeenkomst iets anders voortvloeit of schriftelijk iets anders is afgesproken. 
  2. Na afloop van de termijn in lid 1 wordt de overeenkomst stilzwijgend omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd, tenzij de Klant of Kirsten de Vos de overeenkomst opzegt met een opzegtermijn van 2 maanden. Is de Klant een consument dan geldt een opzegtermijn van 1 maand.

Artikel 23 – Opzeggen dienst voor bepaalde tijd

  1. De Klant kan een overeenkomst voor een dienst voor bepaalde tijd niet eerder dan na 1 jaar opzeggen. 
  2. Na afloop van de minimum looptijd van 1 jaar kan de Klant de overeenkomst in lid 1 opzeggen met een opzegtermijn van 2 maanden.
  3. Na afloop van de minimum looptijd van 1 jaar kan een consument de overeenkomst in lid 1 opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
  4. Is de overeenkomst voor een dienst voor minder dan 1 jaar aangegaan, dan is de overeenkomst tussentijds niet opzegbaar.

Artikel 24 – Intellectueel eigendom 

  1. Kirsten de Vos behoudt alle intellectuele eigendomsrechten op alle ontwerpen, tekeningen, geschriften, dragers met gegevens of andere informatie, offertes, afbeeldingen, schetsen, modellen en maquettes, tenzij anders is afgesproken. 
  2. De Klant mag de intellectuele eigendomsrechten in lid 1 niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Kirsten de Vos aan anderen tonen, ter beschikking stellen of op een andere manier gebruiken.

Artikel 25 – Geheimhouding 

  1. De Klant houdt iedere informatie, in welke vorm dan ook, die hij van Kirsten de Vos ontvangt geheim.
  2. Hetzelfde geldt voor alle andere informatie betreffende Kirsten de Vos waarvan de Klant weet of redelijker­wijs kan vermoeden dat deze geheim of vertrouwelijk is, dan wel waarvan hij kan verwachten dat verspreiding ervan Kirsten de Vos schade kan berokkenen.
  3. De Klant neemt alle nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat hij de informatie in lid 1 en 2 geheimhoudt. 
  4. De in dit artikel omschreven geheimhoudingsplicht geldt niet voor informatie:
    • die al openbaar was voordat de Klant deze informatie vernam of die later openbaar is geworden zonder dat dit het gevolg was van een schending van de geheimhoudingsplicht van de Klant
    • die door de Klant openbaar gemaakt wordt op grond van een wettelijke plicht 
  5. De in dit artikel omschreven geheimhoudingsplicht geldt voor de duur van de onderliggende overeenkomst en voor een periode van 3 jaar na afloop daarvan.

Artikel 26 – Boetebeding

  1. Wanneer de Klant het artikel over geheimhouding of intellectueel eigendom overtreedt, dan moet hij aan Kirsten de Vos voor elke overtreding een onmiddellijk opeisbare boete betalen.
  2. Is de Klant een consument dan bedraagt de boete in lid 1: € 1.000.
  3. Is de Klant geen consument dan bedraagt de boete in lid 1: € 5.000
  4. Daarnaast moet de Klant een bedrag van 5% van toepasselijke bedrag in lid 2 of 3 betalen voor elke dag dat die overtreding voortduurt.
  5. De Klant moet de boete in lid 1 betalen zonder dat een ingebrekestelling of gerechtelijke procedure nodig is. Ook hoeft er geen sprake te zijn van schade. 
  6. Kirsten de Vos mag naast de boete in lid 1 ook een schadevergoeding eisen van de Klant.

Artikel 27 – Vrijwaring

  1. De Klant vrijwaart Kirsten de Vos tegen alle aanspraken van anderen die verband houden met de door Kirsten de Vos geleverde producten en/of diensten. 

Artikel 28 – Klachten

  1. De Klant moet een door Kirsten de Vos geleverd product of verleende dienst zo snel mogelijk onderzoeken op eventuele tekortkomingen.
  2. Beantwoordt een geleverd product of verleende dienst niet aan dat wat de Klant redelijkerwijs mocht verwachten, dan moet de Klant Kirsten de Vos daarvan op de hoogte te stellen binnen 3 dagen na het vaststellen van de tekortkoming. 
  3. Een consument moet uiterlijk binnen 14 dagen na het vaststellen van de tekortkoming Kirsten de Vos hiervan op de hoogte stellen.
  4. De Klant geeft daarbij een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekort­koming, zodat Kirsten de Vos hierop gepast kan reageren. 
  5. De Klant moet aantonen dat de klacht betrekking heeft op een overeenkomst tussen de Klant en Kirsten de Vos.
  6. Wanneer een klacht gaat over lopende werkzaamheden, dan kan de Klant niet eisen dat Kirsten de Vos andere werkzaamheden gaat verrichten dan is afgesproken.

Artikel 29 – Ingebrekestelling

  1. De Klant moet een eventuele ingebrekestelling schriftelijk kenbaar maken aan Kirsten de Vos.
  2. De Klant is ervoor verantwoordelijk dat zijn ingebrekestelling Kirsten de Vos ook daadwerkelijk op tijd bereikt. 

Artikel 30 – Aansprakelijkheid Klant

  1. Wanneer Kirsten de Vos een overeenkomst aangaat met meerdere Klanten, is ieder van hen hoofdelijk aansprakelijk voor het nakomen van de afspraken in die overeenkomst. 

Artikel 31 – Aansprakelijkheid Kirsten de Vos

  1. Kirsten de Vos is alleen aansprakelijk voor schade die de Klant lijdt wanneer die schade is veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid.
  2. Wanneer Kirsten de Vos aansprakelijk is voor schade, dan geldt dat alleen voor directe schade die verband houdt met de uitvoering van een onderliggende overeenkomst.
  3. Kirsten de Vos is niet aansprakelijk voor indirecte schade, zoals gevolgschade, gederfde winst of schade aan derden.
  4. Wanneer Kirsten de Vos aansprakelijk is, is deze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat door een gesloten (beroeps)aansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald. Is er geen verzekering gesloten of wordt geen schadebedrag uitgekeerd, dan is de aansprakelijkheid beperkt tot het (gedeelte van het) factuurbedrag waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.
  5. Alle afbeeldingen, foto’s, kleuren, tekeningen, omschrijvingen op de website of in een catalogus zijn slechts indicatief en kunnen niet leiden tot enige vergoeding, ontbinding of opschorting. 

Artikel 32 – Vervaltermijn

  1. Elk recht van de Klant op schadevergoeding van Kirsten de Vos vervalt 12 maanden na de gebeurtenis waaruit de aansprakelijkheid direct of indirect voortvloeit. Hiermee wordt niet uitgesloten het bepaalde in artikel 6:89 BW.

Artikel 33 – Ontbinding

  1. De Klant mag de overeenkomst ongedaan maken wanneer Kirsten de Vos toerekenbaar tekortschiet in de nakoming van zijn verplichtingen, tenzij deze tekortkoming de ontbinding niet rechtvaardigt vanwege haar bijzondere aard of geringe betekenis. 
  2. Is de nakoming van de verplichtingen door Kirsten de Vos nog mogelijk, dan kan ontbinding pas plaatsvinden nadat Kirsten de Vos in verzuim is. 
  3. Kirsten de Vos mag de overeenkomst met de Klant ongedaan maken, wanneer de Klant zijn verplichtingen uit de overeenkomst niet volledig of niet tijdig nakomt, dan wel wanneer Kirsten de Vos kennis heeft genomen van omstandigheden die hem goede grond geven om aan te nemen dat de Klant zijn verplichtingen niet zal nakomen. 

Artikel 34 – Overmacht

  1. In aanvulling op artikel 6:75 BW geldt dat een tekortkoming van Kirsten de Vos door de Klant niet aan Kirsten de Vos kan worden toegerekend wanneer er sprake is van overmacht. 
  2. Onder de overmachtsituatie in lid 1 valt onder meer ook:
    – een noodtoestand zoals een burgeroorlog of natuurramp
    – wanprestatie of overmacht van toeleveranciers, bezorgers of anderen
    – stroom-, elektriciteits- internet-, computer- of telecomstoringen
    – computer­virussen
    – stakingen
    – overheidsmaatregelen
    – vervoersproblemen
    – slechte weersomstandigheden
    – werkonderbrekingen
  3. Wanneer zich een overmachtsituatie voordoet waardoor Kirsten de Vos 1 of meer verplichtingen naar de Klant niet kan nakomen, dan worden die verplichtingen opgeschort totdat Kirsten de Vos kan nakomen. 
  4. Vanaf het moment dat een overmachtsituatie ten minste 30 kalenderdagen heeft geduurd, mogen zowel de Klant als Kirsten de Vos de overeenkomst schriftelijk in zijn geheel of deels ongedaan maken. 
  5. Kirsten de Vos hoeft in een overmachtsituatie geen vergoeding aan de Klant te betalen, ook niet wanneer Kirsten de Vos hiervan voordeel heeft. 

Artikel 35 – Wijziging overeenkomst 

  1. Wanneer het voor de uitvoering ervan nodig is om een gesloten overeenkomst te wijzigen, kunnen de Klant en Kirsten de Vos de overeenkomst aanpassen. 

Artikel 36 – Wijziging algemene voorwaarden

  1. Kirsten de Vos mag deze algemene voorwaarden wijzigen. 
  2. Wijzigingen van ondergeschikt belang mag Kirsten de Vos altijd doorvoeren. 
  3. Ingrijpende wijzigingen zal Kirsten de Vos zoveel mogelijk vooraf met de Klant bespreken.
  4. Een consument mag bij een ingrijpende wijziging van de algemene voorwaarden de onderliggende overeenkomst opzeggen. 

Artikel 37 – Overgang van rechten

  1. De Klant kan geen rechten uit een overeenkomst met Kirsten de Vos aan anderen overdragen zonder schriftelijke toestemming van Kirsten de Vos. 
  2. Deze bepaling geldt als een beding met goederenrechtelijke werking zoals in artikel 3:83 lid 2 BW. 

Artikel 38 – Gevolgen nietigheid of vernietigbaarheid

  1. Wanneer 1 of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden nietig of vernietigbaar blijken, dan heeft dit geen invloed op de overige bepalingen van deze voorwaarden. 
  2. Een bepaling die nietig of vernietigbaar is, wordt in dat geval vervangen door een bepaling die het dichtst in de buurt komt van wat Kirsten de Vos bij het opstellen van de voorwaarden op dat punt voor ogen had.

Artikel 39 – Toepasselijk recht en bevoegde rechter

  1. Op deze algemene voorwaarden en iedere onderliggende overeenkomst tussen de Klant en Kirsten de Vos is Nederlands recht van toepassing. 
  2. De rechter in het arrondissement van de vestigingsplaats van Kirsten de Vos is exclusief bevoegd om kennis te nemen van eventuele geschillen tussen de Klant en Kirsten de Vos, tenzij de wet iets anders bepaalt.

Versie

Snelle technologische ontwikkelingen, wetgeving of gewijzigde bedrijfsprocessen noodzaken Kirsten de Vos met enige regelmaat de Algemene Voorwaarden aan te passen. Aan de datum bovenaan deze pagina wordt getoond wanneer de Algemene Voowaarden voor het laatst zijn aangepast. Kirsten de Vos kan de Algemene Voowaarden wijzigen.

Vragen en contact

Heb je vragen over de Algemene Voowaarden? Stuur een e-mail naar:
hello@kirstendevos.nl

Favicon Kirsten de Vos

Contact

Kirsten de Vos
06 55 11 30 82
hello@kirstendevos.nl

Algemene Voorwaarden
Privacybeleid

Volg mij op